Sjukling

Jag är otroligt förkyld och har varit det i en veckas tid, nästan exakt.
Idag gick jag hem från skolan. Jag ville egentligen vara kvar, men min koncentration var inte den bästa och jag fick bara ondare i huvudet av att prata och lyssna på alla ljud som fyllde upp rummet. Så jag åkte hem med 10.30 bussen. Var därmed bara i skolan 1 timme, men jag försökte i alla fall.
När jag kom hem slog jag mig ner under mitt go´a täcke och slog på TV:n. Där på SVT 2 var det SVT Forum, men det var inte det som drog min blick, jag kände så igen mannen som var där och talade, och efter några minuter så såg jag ju att det var "Möteskulturdagen" som vi var på med skolan, det var väldigt intressant dag. Tyvärr var inte denna sänd från Sollentuna utan från någon annanstans i Sverige, under delas turné.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0