Sista helgen

Äntligen åkte familjen bort över en helg, första gången på 10 månader. Snacka om skönt. Men dom drog bara för att dom skulle gå på ett bröllop, annars skulle dom aldrig ha åkt.

Helgen denna gång började på torsdagen då dom far. Fast helhelg vad det juh inte för mig för jag behövde juh fortfarande göra alla sysslor runt om i huset fast ingen var hemma.. Jaja..

På torsdagen gick jag iaf till gymmet, gjorde lite nya övningar. Tyngre vikter och hoppade hopprep i 30 min, det var jobbigt. Ska ni börja med att hoppa hopprep, var försiktiga för man får skavår på fingrarna och det gör ont som fan! Men eftersom det var sista dagarna (torsdag och fredag) på gymmet så sket jag i att det gjorde ont, iaf i ögonblicket.
När jag kom hem och var utanför byggnaden så satt det en duva vid väggen, han såg ut att vara döende. Jag försökt prata med honom men han löft bara ögat lite smått. När jag lunkade fram till porten kom Andrea och Alessandra ut ur porten (det var precis innan dom skulle åka), berättade jag för Andrea att det satt en duva där bort och att jag tror att han höll på att dö.
Gissa vad han gör!? Han ler!! Jag frågade honom varför han log, det här var inte något roligt! (lite argsint så klart, han är en vuxen människa, han borde inte betté så där). Han skrattade till och sa att han inte visste.. Knäpp människa asså!


Sen drog jag till Maria i Monza. Vi spelade black jack, tror jag det var. Iaf någon sorts poker och snackade lite om allt möjligt. Mycket trevlig. Lite senare på kvällen joinade Michele oss. =)


En osminkad och trött Janina och en vacker Maria, med en av veckans outfit som jag senare fick fota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0