Fredag

Jag sov fruktansvärt dåligt. Vaknade under natten och hade även svårt att somna.
Tänkte på en historia Andrea hade berättat för mig för ett par månader sedan om att en av hans klienter hade blivit rånade medan dom låg och sov. Så jag låg och tänkte på om jag glömde nyckeln i hålet och om det skulle komma tjuvar, jag hörde ljud (som var från grannarna så klart). Och när jag tänker på det, varför skulle någon vilja bryta sig in i det här huset, det finns absolut ingenting av värde här. Det skulle vara mig då, men då blir det kidnappning och det är en helt annan femma. ;)

På morgonen drog jag till gymmet som vanligt och gjorde mina skavsår lite värre. Men äh det var juh sista dagen..

Senare på dagen kom Nina över och vi gick på promenad och handlade lite alkohol och snacks. Sen spenderade vi kvällen på balkongen, till Dario kom över och vi drog till en bilsväng. För mer än så blev det inte. Dario var sur plus att han skulle på en begravning av en av hans vänner på lördagen.
Jobbigt för han, inte bara att han skulle gå. Utan hans kompis dog då han var borta på semester så han fick nyheten då han kom hem..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0