Försnack innan huvudsnack

Som ni vet så är jag och Enzo inte vänner längre, och hur många gånger ska jag säga det.. jag vet. Men saken är den att jag har gått vidare, och jag saknar honom inte alls  så mycket som jag trode jag skulle göra. Jag har raderat hans nummer och tänker inte alls längre på honom. Dock har han tydligen inte kastat mitt nummer för idag skrev han att han ville träffas. jag sa så klart nej.
Efter en diskution sa han att jag vet hur han är och att han alltid säger vad han tycker oavsätt hur någon annan kommer reagera. Och då sa jag att det inte heter hur någon annan kommer reagera, det heter oavsätt någon annans känslor.

Ja sen hade vi en disktution om att han ville se mig och att han saknar mig. Då tänkte jag för mig själv, det är inte mig du saknar, du är bara uttråkad.

Det senaste smset jag skicade var om att jag inte fattade vad han snackade om, typ om flyg och allt möjligt, jag åker inte fören om 1,5 vecka.. Ah, jag fattade verkligen inget. Han skrev även att han ville ge mig ett leende och en kram innan jag åker.
Sen skrev jag-... And no, I don´t want to see you, I´m good like this, even though you are not, you brought this on yourself.
Vi får se om det här kommer vara sista smset eller om han kommer fortsätta. Träffade honom på gymmet idag, han åker inte till havet som planerat, vilket betyder att han även kommer gå på gymmet, fasten han sa att han skulle sluta nu..

Ja många sms jag läste av honom, tänkte jag för mig själv att det där ät bullshit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0