paranormal activity??

Igår hade jag en flash-back från en film jag och dario var på bio och såg, "Paranormal Activity". Men denna flash-back var på riktigt och inte i någon film.

Klockan var stax efter 00.00 och jag hade precis gått och lagt mig och läst ett par sidor i min bok (som är den 5 boken jag läser sen jag kommer hit, exklusive min historie bok) då dörren helt plötsligt öppnas. Men ingen där, men efter ett par sekunder kommer Carolina in, sakta men (ja nu ska jag inte överdriva) säkert.

Hon gick in i mitt rum och stängde samtidigt dörren bakom sig, och kläde sina små fingrar i dörröppningen. "Aje" var vad hon sa (och detta var det enda hon sa på hela sin "visit" i mitt rum).

Hon vinglade lite fram och tillbaka över rummet och ställde sig tillslut vid sidan av min säng, hon sa ingenting.

(För ett par veckor sedan när jag var barnvakt och ungarna var i säng hörde jag ett par ljud ifrån deras sovrum, jag gick dit och hittade Carolina sitta i sin säng med öppna ögon. Jag pratade med henne men hon svarade inte och något underligt hände med hennes ögon, och det var då jag förstod att hon forfarande var sovande.)

Hon bara stod där, eftersom jag haft en sån här upplevelse av henne förut frågade jag henne om hon var vaken, men hon svarade inte..

Jag tog henne på armen och då kom hon närmare min säng, och sedan lade sitt sovande huvud på min mage, och mitt täcke. Där "stod"hon i ett par minuter, gjorde sovande ljud och vände och vride på hennes huvud. Men detta gjorde hon som sagt bara i ett par minuter sen ställde hon sig upp, stod upp ett tag och sedan gick ut ur mitt rum, tände och släkte en lampa och lade sig sedan i sin säng.

Medan allt detta hände, skrattade jag nästan ihjäl mig. Det var ganska läskigt (jag gillar inte att möta någon sömngångare), men ack så roligt.. Jag träffade carolina nu på morgonen, hennes hand är ok, och hon kommer inte ihåg något alls från igår. Jag tänkte berätta var som hände snart. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0