datakrångel

Jag hatar när datorn krånglar.. Hur ofta ska man behöva göra en ominstallering av datorn? Jag har bara haft min dator i lite över ett år om jag skulle gissa rätt, max två iaf. Och den började redan krångla.

I slutet av förra veckan, la msn och skype av. bara slutade fungera och det stod på datorn att min gateway var offline och att jag behövde se om jag verkligen var inloggad på internet. men det var jag juh för jag satt på facebook. Men i början av denna vecka slutade internet helt och hållet att fungera. Efter mycket om och men kom brorsan fram till att jag behövde installera om hela datorn. Så jag fick köpa en massa skivor och bränna ut allt som jag ville spara. Bilder, musik, filmer ect. och han ringde till HP och frågade hur man installera om windows utan att ha någon cd-skiva. och det gick.

Så tack vara min älskade broder, funkar internet och datorn som det ska. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0