Porco Dio!!

Vem har lagt en förbannelse över mig?
Jag ahr inte hört något från Ivan sedan i Lördags och nu är det Tisdag. Det känns som en evighet och har man ett lugnt liv som mig, tycker man att det är en evighet.

Jag har börjat fundera. Ja, jag gör mycket om dagarna, eller mycket är väl att ta i. Men jag träffar mina vänner på dagarna och nu har jag börjat sola i Sempione då det fortfarande är 30 grader varmt ute.. Ja nog känns det så iaf. Och på kvällarna/eftermiddagarna gör jag inget och då vill jag prata och träffa Ivan.
Men Ivan jobbar hela dagarna och hinner juh inte göra allt han vill om jag hänger där med honom hela tiden. Därför är det väl kanske lite blandade kännslor jag har då jag inte-- som sagt-- har hört något.

Nog vet jag att han inte har några pengar på mobilen, men För tusan, hitta ett sett. Låna mammas mobil? Armandos?

Vad tycker ni jag sak göra? Jag har ringt och skickat sms sedan i söndags, och jag vet-- bollen ligger på hans halva..
Ska jag låta den bara ligga där eller ska jag göra något åt det och gå å hämta den kanske? och när??


Idag åkte jag till Doumo som vanligt och mötte upp Magdalena och Lena. Vi gick och solade i Sempione.
Eller snarare Jag och Magda gick till Sempione och solade och när vi låg där kom Gemma och ett gäng tjejer och joina oss.. Parken är så stor men man springer ändå på folk man känner, så underligt.. och roligt.. :D

Så vi alla hängde. Jätte härligt!

Ska nog göra det samma imorrn iaf i några timmar. Måste försöka få bort tiden så jag inte hör av mig till Ivan, eller ska jag? Ska jag plinga på hans dörr? Nej för desperat va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0