Dag 6

Dag 6 Måndag

Lyssnar på The Killers, Har precis tagit en dusch efter mina sysslor. Klockan 14 (för två timmar sedan) var jag och lämnade tjejerna hos deras morföräldrar.

Ska träffa Shayna klockan 18.30. Så går här ifrån kl 18. Vi ska äta middag.. :D Jag kanske åker in innan 18 och kollar lite i affärer. Vill köpa mig en allmenacka och mjukiskläder, sen är det juh alltid roligt att kolla på andra kläder med.. Känner gentligen att jag inte behöver något just nu, även om jag inte har så mycket kläder med mig..

Jag gillar verkligen mitt rum. Det känns som ett hem, inte som hos dom i USA. Visst då hade jag en hög queensize säng och ett stort rum, men annars bara ett skrivbord och kändes inte riktigt som att man tillhörde där. Här gör man ju det även om det är typ en 90 säng. =P


Kommentarer
Postat av: Terese

Väldigt fin blogg du har! Vad jobbade du med när du bodde i usa ? Aupair ? :)

2009-09-08 @ 02:28:42
URL: http://teszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0