Dag 5 del 2

Nu är jag hemma igen. Klockan är 22.39. Det var en rätt skön tid att komma hem på så här första gången man är ute på vift ensam.
Jag träffade Emma vid Il Doumo, det var någon festival av något slag där inne. Milano i Sport. Mycket söta killar som spelade basket.. Jummy.. :D Det var typ första gången man såg några söta. Vi gick till Zara och kollade på skor som Emma ville ha, men vi hittade dom inte så vi gick och köpte glass. Mycket gott, men den nedanför vårat hus är mycket godare!!!

Vid 18.30 åkte vi till Moscova där vi skulle på Apertivo med Partyamo. Vi gick och tittade vart det låg, sen gick vi runt lite och tillbaka till tunnelbanan där vi skulle träffa hennes killkompis Adam (från Wales) Han hade med sig en kompis som också var från Wales. Båda var jätte roliga. Så vi gick till Apertivon. Där träffade vi jätte många snälla och roliga människor. Kommer defenitivt gå dit igen. Och vi böt lite face med varandra så vi kan prata och träffa varandra igen. :D Där stannade vi till nu. Sen tog jag den röda linjen hem (behövde byta i Loreto) och Emma tog den Gröna. Det var inte så farligt att åka tunnelbana själv vid den här tiden.  Andrea och Alessandra sa att innan 01- 01.30 är det ingen fara.. Så det är juh bra.. :D

Tyvärr kunde jag inte köpa några utav de grejs jag hade planerat att köpa, men kan kanske kolla efter det imorrn. Shayna ringde mig, så det är bra. Då kan jag kanske träffa henne imorrn. Emma sa att jag kunde komma till henne om jag ville, Men det är så långt dit.. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0