Dag 15 Onsdag

Dag 15 Ondag


Regnet bara öser ner. Väckte mig själv med klockan klockan 7. Alessandra och jag skulle åka till Milano och fixa tunnelbanekort och sen gick vi och shoppade lite. Alessandra tourade mig runt på ställen jag inte varit på då jag oftast som sagt åker till Doumo. Nu fick jag både åka buss och tram.




Vi skulle även gå och kolla på gym idag när vi kom hem, men det kom jag på nu och jag orkar inte gå ut. Det tror jag inte hon heller gör. Jag köpte en brun hoody som jag har titta på sen jag kom hit så nu är den min..
Tiden har gått så himla fort när man är ute i stan och shoppar. Klockan är snart 14, så lite mer än 2 timmar kvar tills jag ska hämta tjejerna.. Måste göra lite sysslor innan men det går rätt fort.



Tror dock att jag börjar bli lite förkyld.. Har väldigt ont i halsen..
Då det regnade och var rätt kallt ute hade jag jeans på mig, nästan första dagen, eller ja jag hade det igår med men det räknas typ inte.. :P Sen hade jag min svarta jacka och en halsduk. Sen fick jag låna ett par gummistävlar av Alessandra som är för små för henne, vilket är bra för mig. Jätte fina! :D

 Hehe, som jag skrev i går så tror jag att jag har gått upp i vikt, nu vägde jag mig då Alessandra och Andrea sa vart dom hade vågen. Om allt stämmer gentemot våran i sverige och den här, så har jag gått upp 3 kg.. wow.. Så nu väder jag 58 kg. Ooops inte bra.. :S Men vad ska man göra, det finns ju så mycket gott här och jag tror/hoppas att dom försvinner där jag börjar träna. Jag hade juh tänkt att gå ner i vikt och bli smal inte gå upp i vikt och tjock. Nej nej!

 
Blev inbjuden till en liten kortkväll och några drinkar på Porto Romano . Vi ska till en liten irländskpub som heter Pouge Malones. Ringde upp Shayna och frågade om hon ville hänga på.. :D Jag kan inte stanna så länge då jag måste ta tunnelbanan vid 00. Men det är lugnt kul att träffa lite folk. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0