Dag 12 Söndag

Dag 12 Söndag

I dag är det min brorsas 25 års dag, Det känns lite konstigt att inte vara hemma när han fyller år. Och tyvärr gick det inte å ringa från min mobil så jag skickade ett sms, så ringde han mig senare på em.
(Pappa hade inte ringt och grattat honom, hel knäppt!)

Då sjöng familjen för honom.. hihi så gulliga!





Idag har vi vart på landet, jätte vackert! Och firat Alessandras föräldrars bröllopsdag. Dom fick en resa till Rom, innan hennes pappa bllir för gammal sa hon. :P
Vi ko hem runt 19.30 och om jag var hemma innan 19 så kunde jag följa med på apertivo med Maria och Michele, ect. Men eftersom jag var senare gick det inte att åka med dom (i bilen), men det gör inte så mycket. Jag är as trött!! Så jag ska gå och lägga mig tidigt. Då jag börjar på ett nytt schema. Tjejerna börjar juh i skolan imorrn, schemat kommer bli skönare men det är endå nytt.







Dagen på landet, var jätte rolig och skön, så vackert väder och vacker utsikt. Det liknade Toscana. Vinrankor som växte efter vägen, vackra gamla hus och kullar med grönt. Helt underbart!
Först åkte vi till en restaurang där vi åt lunch/middag då det pågick i några timmar. =) Maten var jätte god! Haha Alessandras systers man—wow vilken babe. Hade han inte vart upptagen skulle jag fråga honom om en date.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0