Svensk middag

ÄNTLIGEN!! Lite svensk mat. Igår lagade jag min onsdags middag.. :D köttbullar, potatismos, lingonsylt och grädd sås.. ÅHH så gott..
När tjejerna hade fått köttbullar så började dom äta på dom ropade ut, -nej.. inte än.. ät inte än det är inte klart än (dom äter juh först pasta, sen får man köttbullar (kött) och sen när man e klar med det får man en potatis (grönsaker) ja väldigt konstigt, så nu fick jag visa dom). Tjejerna bara -oj sory.. :P

Alla älsakde maten, hihi va nöjd jag var.. Nu vill dom ha svenskt ofta! :D Jag me.. Ska nog laga något varje onsdag..

Till efterrätt fick dom äppelpaj med vaniljsås. Även detta en hitt! :D Carolina hjälpte mig att laga den, hon tyckte det var spännande med något nytt och att det var så kladdigt.. haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0