Il giorno

 

Idag har jag vart på spinning. Det var jobbigt. Känndes dock som en annan sort trötthet än vad det brukar i Sverige. Inte för att jag brukade gå så ofta direkt.
Ledaren var en kille som heter Guiseppe eller hur det stavas. Han var mycket sexig. :D
Men vet inte om han var bög..


När min ”arbetsdag” började så hämtade jag tjejerna i skolan. Lämnade Eleonora på Religon lektionen på Comunity centre och jag och Carolina drog vidare till mini basket. När vi stod där vid grindarna och väntade på att dom skulle öppna så kom det en söt kille, i min ålder. Vet inte om han var tränare för killarnas mini basket lag eller om han bara var där. Jag hoppas då att han är där nästa vecka, eller ja snarare på Torsdag då vi ska dit igen.


Carolinas basketlärare, var en av det längsta kvinnorna jag sett. Hon är längre än andrea och han är typ 2 meter. Hon hade ett ganska maskulint utseende med sitt halvkorta hår och sin mörka röst.
När vi kom hem runt 19.30 så diskuterade jag och Alessandra fram att vi tror att hon är lesbisk. Hon har ett typiskt lesbiskt mansligt/kvinnligt utseende. Men vad vet vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0