Brunt eller Blont, det eviga frågan.

Jag gillar att vara blond. Visst, och hela mitt "gäng" är blont så det skulle inte känns så kul å bryta cirkeln själv. Men jag har alltid velat vara en sorts lila färg på hösten. Förvisso vet jag inte om Itallien är det land det skulle passa så bra i då löven redan ramlar av i färgen gul och det aldrig riktigt blir särskillt kallt.. Idag tex var jag och köpte bröd vid 10 och det var så varm och jag hade endå bara sandaler, leggings och en skjorta.

Men det är alltid lättast att vara brun eller blond för det är sånna färger som är lätta att fixa själv oavsett vart i världen man är. Men lila är lite svårare.


Vad tycker ni?
Brunt eller blont?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0