VAB

Tusan också. Ele är sjuk. Hon har feber. Det började igår på eftermiddagen, eller egntligen började det på morgonen men hon ville promt gå till skolan, vilket var bra för mig för jag ville gå till gymet. Och det gjorde jag. Var där nästan hela förmiddagen. Jag verkligen älskar mitt gym. :D

Jaja, tillbaka till ele. Hon har som sagt feber. Först var det inte särskillt högt, bara 37,7. Ja bah oj då, va dom överreagerar. Men nu har det gått upp och hon har 39.
Idag är min första VAB dag. Troligtvis kommer hon vara hemma imorgon också, vilket betyder att jag måste vara hemma hela dagen också. Pytsan! Jag vill juh gå till gymmet.. =( och idag var min favorit lektion, Tonficatione.
Imorgon tänkte jag juh iof vara hemma och ta det lite lugnt. Plugga lite historia. Hoppas att Magda kan förhöra mig på Söndag. Jag tänker göra provet snart så måste veta om jage verkligen kan något..

Imorgon kommer min mamma och hälsar på, tyvärr stannar hon bara ett par dagar, eller egentligen bara en hel dag. Hon kommer imorgon kväll, jag ska möta henne på centralstationen och så åker hon hem igen på söndag morgon. Inte länge, verkligen inte.
Jag hoppas verkligen att hon inte kommer bli smittad. Det är så bra tajmat på sjukdomsfronten här!


Kommentarer
Postat av: Sanna

vad kul att din mamma kommer (:

2009-11-12 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0