Täby centrum

Jag vet att det är helt knäppt. Men jag saknar täbny centrum.. Jag längtar hem.. Inte för att jag har det tråkigt eller inge bra hör, för det har jag.. underbart.. slappt i helhet.. Men jag tänker på täby centrum hela tiden. Jag tänker på slaskigt väder, Linneas vita bil och våran tur till T-centrum.. Hm.. Ja det saknar jag..

Jag saknar att ha vänner över.. Att inte tänka på att jag äter så mycket. för hemma tycker jag endå inte att jag äter så ofta som jag gör här.. hel knäppt... Tisdagar är värst.. och fredagar då ajg inte hänger på gymmet hela dagen för det är bara tråk pass..

Åh vad jag längtar hem till sverige!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur det är ... man längtar hem till allt och alla hemma men jag lovar dig att det händer inte så mycket här hemma. Du har nog mycket roligare där du är! Njut nu! Vännerna finns kvar (Täby Centrum också). :-)



Kram Sanna T.

2009-11-24 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0