Något roligt

Jag har faktiskt något roligt att berätta.

Här om dagen fick jag en katalog från uppsala universitet.. Börjar kolla och fundera lite på vad jag ska göra till hösten.. Alessandra gav mig paketet och undrade nyfiket vad det var.
Någon dag senare pratade jag med Andrea om att fortsätta vara au pair efter sommaren, kanske Paris.. Vi middagen samma dag sa andrea det till Alessandra och hon sa.. Nej, jag tänkte fråga om du inte ville stanna kvar här ett år till.. Du kan plugga på universitetet här.. Du akn väl tänka på det? Hahaha, så gulligt!!! Dom måste verkligen gilla mig. Nog gillar jag det här.. Men jag vill vidare och jag älskar inte Milano så mycket.. Sorry..

Jag och lena funderar på att jobba järnet i sommar och sen dra till Australien.. vi får se om vi kommer så långt. Jag hinner juh ändra mig en miljon gånger innan jag vet vad jag vill göra.. :S Jag ville juh göra lumpen förut. Nu börjar jag känna att ett år är himla lång tid för något som jag egentligen är säker på inte kommer hjälpa mig särskilt i karriären, då jag nog inte vill bli polis, heltids brandman eller något militär likt.. Ja vi får helt enkelt se.. Önska mig lycka till i framtiden bara!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan! Jag trivs riktigt bra här i min familj på Guldkusten. Kommer jobba först och sedan blir det till att resa lite hade jag tänkt :)

2009-11-09 @ 01:18:03
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0