Måla måla

Igår när Ele var hemma och var sjuk målade vi tavlor. Har hängt upp dom i mitt rum. =) Jag ville egentligen använda tejp men det fick jag inte för det skulle tydligen förstöra färgen på väggen. Så dom satte upp en metallgrej som jag kan sätta målningarna på med magneter. Inte riktigit var jag ville ha de eller hur jag ville ha det, men det blir bra endå. :D





Ikväll kommer min mamma. :D jag har bestämt maten. Det blir bläckfisksallad kan man väl saga att det är. Jätte mumsigt. :D Och sen gjorde Alessandra en soppa också. Tyvärr kommer vi inte äta tillsammans då mamma och jag kommer vara här vid 9 och då har vi precis normalt slutat äta.

Ele är hemma idag igen, men det är verkligen inte jobbigt. Det är bara att man måste vara hemma. Och är jag hemma då blir det lätt att jag äter saker även fast jag int eär hungrig, bara för att jag har tråkigt.. INTE BRA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0