Lugn helg

Tyvärr guys. Har inte direkt något roligt att berätta då det har varit en lugn helg..

Jag har bara vart till gymmet. På fredagen hade vi barnkalas här. Jag ställde i ordning bordet innan jag gick och hämtade barnen i skolan. Dessutom fick jag blåsa upp ett gäng balonger.


För mig betyder ordet hjälpa, att man hjälper med en del. Här betyder det tydligen att göra allt..
Alessandra sa när barnen önskade balonger till kalaset om jag kunde hjälpa till å blåsa upp dom. Ja visst sa jag, för jag gillar balonger. :D Men det blev tydligt att det bara var jag som skulle blåsa..  Det var iaf ett trevligt litet kalas.

På lördagen ja var jag på gymet, sen vilade jag hela dagen. Jag var så frukansvärt trött. Å endå hade jag bara vart på gymet i lite mer än 2 timmar, och det är igentligen inte så länge endå.. Fast man blir jäkligt trött i kroppen av att träna en massa. Och träningsvärk. Förresten så var jag rätt duktig igår endå, jag bakade Silvia kaka, familjen älskade det som vanligt med allt jag gör.. ;) Alessandra vill ja receptet.


Idag söndag har vi haft vuxenkalas här, med släkten och familjen. Dagen var lugn och på eftermiddagen innan alla kom hjälpte jag andrea att laga pizza. MUMS! Det är så gott med Pizza, dock vart det LITE för mycket laktos.. Jag antar att det var det. För jag fick/har så ont i magen.. Dock ingen fara direkt..


 

Här är iaf jag och min nya italienska pojkvän, Loris. ;)




Kommentarer
Postat av: Lena

Han är ju snygg ju!!

2009-11-09 @ 13:52:03
Postat av: Sanna

vem? (:

2009-11-10 @ 20:43:39
URL: http://sannabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0