Jag blir bortskämd

Igår beslöt jag mig för att skaffa en burk som jag ska stoppa i pengar i varje vecka för att spara till sommaren då jag vill åka till Malaga och rädda hemlösa hundar. Jag har velat göra det i flera år och nu känns det som det är den sissta sommaren jag har tillfälle att göra det. Både för att jag börjar bli gammal men mest för att jag har tänkt att börja plugga i höst och då kommer jag förhoppningsvis efter det få ett fast jobb och då kommer det juh aldrig gå. Så nu har jag stoppat i lilte i burken. :D


Idag var Maria (förra au pairen), hennes pojkvän Michele och hennes hund Teo på besök. Det var ttrevligt. Jag har inte träffat Maria på jätte länge, fast det var juh inte riktigt därför hon kom hit för att se mig, mer familjen..
När de hade gått och jag gått upp på mitt rum kom Andrea och frågade om jag ville ha pizza till middag, å det ville jag förståss, det är juh jätte mumsigt. :D
och sen gick han iväg, och sen kom tillbaka, inte ens en minut efter. Han räckte mig 10 euro (dvs ca 100 kr) och sa att alessandra tyckte att jag skulle ha det och stoppa i min penga burk för att jag hade haft det så jobbigt i fredags för att jag fick vara hemma med Ele och inte gå å shoppa som planerat. Jag sa så klart att det inte gjorde mig något och räckte tillbaka den. Men då sa han, nej men hon vill att du ska ha den. SÅ SÖTT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0