Italienska kurs

I Tisdags var jag på min första italienska lektion. Jag var den enda ”singeln” där. Det var tre ifrån ett land och två från de andra. Båda konstiga länder. Det ena man prata spanska i. Ja nu kom jag på det. Peru var de tre ifrån. Och det andra prata dom något konstigt språk i, eftersom det är ett konstigt land. Minns jag rätt så var det något asiatiskt land av något slag.. =P

På Torsdagen var jag och skulle köpa boken som vi skulle ha men dom hade den inte, så den behövdes beställas. Tyvärr skulle det ta längre tid än vad jag ville, men vad ska man göra. Man får vara glad att man kan få det snart iaf. Tyvärr kunde man inte betala med kort, och man behövde förskotts betala, eftersom det är en bok som ingen annan egentligen vill ha. Då det är italienska för utländska. Så jag behövde komma tillbaka dagen efter---

Jag vaknade och hörde på fönstret att det regnade.. FAN tänkte jag.. Varför ska det regna. Jag skulle juh äntligen parla mig till gymmet för andra dagen och just det, betala boken.. fanns väl inget annat att göra.. bara ut i regnet. Men eftersom jag endå skulle ut och bokaffären var i närheten av gymet tog jag det på en gång. :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0