internet

Mitt internet suger. Det har inte funkar på tre dagar och jag känner mig stressad, för det finns saker ja behöver göra. Men vad ska man göra. Alessandra ska gå med mig till Tim stället som har hand om dom här grejerna imorrn kväll för dom pratar inte engelska där, puckade människor, alla ska kunna engelska tycker jag!!
jag fick även höra idag att dom drar timmarna i varje halvtimme och inte per 5 minuter som jag trode, så det kan vara så att mina timmar är slut, men det borde dom inte. Jag har bara typ använt 50 timmar av 100 timmar och har dom dragit 50 timmar extra är det helt puckat.. Och vissa dagar funkar det inte alls. Jag blir sur på italiens system och allt.. Blä!!
Hade inte min familj vart så bra som dom är, hade jag nog lämnat det här landet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0