Helt otroligt

Innan jag träffade min nuvarande familj. Sökte jag ett au pair jobb på arbetsfömedlingen. Detta var i mars och då fick jag svar av mamman att hon hade hittat en tjej och att dom nog skulle söka en ny i Juli. Jag skickade ett mail till henne nu för att fråga om sommaren.
Jag fick svar från hennes man om att han behövde berätta något för mig om Anna, frun.
Jag kände att inte var något bra han skulle berätta.

Idag fick jag meddelandet. Hon hade dött i Maj av en ovanlig  lungcancer som dom tydligen hade kämpat med sedan 2006. Jag blev helt chockad. Jag kunde inte förstå det. Inte för att jag hade någon tät relation med henne och visste mycket. Men endå.. Helt otroligt.

Jag känner mig så ledsen för mannen och för barnen. Dom är så små 5 och 3 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0