härliga underbara familj

Hm, min dag vart förstörd idag. Som jag sa igår så skulle jag träffa Magda och vi skulle julshoppa.. Då får man stämning.. :D

Men tyvärr blev detta inte så.
Jag vaknade fr min mardröm då klokcan ringde, carolina hade brytit benet.. Klockan var 08.15, det är då jag alltid väcker mig själv. Men när klockan började närma sig 8.30, hörde jag fortfarande barnröster.. nej men varför då,tänkte jag.. Hoppas för guds skull att hon ska till tandläkaren (Ele) för det var hon som var hemma, det hörde jag, och att hon inte var sjuk nu igen..


Jag klädde på mig och fixade mig lite. Sen gick jag och hängde tvätten och frågade varför hon var hemma, Andrea var här.. Han sa att jag skulle gissa, jag gissade på att hon var sjuk. Och jag hade rätt.. Så ur mig kom lite gnäll och jag sa fuck, jag skulle juh julshoppa med Magda idag.. nååå..
Så min dag vart spenderad på så sett att jag satt hemma och kollade på tv och läste lite..


Men som alltid när någon unde är sjuk så händer det alltid något roligt på kvällen, när arbetsdagen är slut.. Gissa vad!!!?

Jag fick två billjetter till ett typ av spa. Ett vatten spa, man går dit, man får basta, bada, lunch, skrubb och lera att gnugga in sig med.. Finns det något skönare!! Så jag bjöd med Alessandra, men hon tyckte jag skulle ta en kompis. Och eftersom Lena jobbar hela dagarna, stackarn, så blev  mitt val lätt. Magda, som jag skulle shoppa med.. Så på tisdag, blir det avslappning.. :D Jiihaa!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0