En crazy halloween

Jag har inte mått så dåligt sedan jag kom hit. Och nu har jag fått nog.. haha Jag vet nog varför jag inte har druktigt så mycket till nu. varför det blev så denna helg, vet jag nog.

Först började vi med en lugn middag hemma hos Lena. Mums, vi åt tacos! :D




Sen började vi fixa oss och klä på oss våra kostymer.. Men än började vi inte dricka.
När alla kommit det var då vi började dricka och det va vid 21.





Vi drack lite, spelade ett drink spel och ja hade det allmänt kul och pratade.. :D
Vi drog vidare runt 00 då jag hade lyckats fått i mig 5 drinkar på bara ett par timmar. :S
Kvällen var jätte rolig, vi tog oss in på Le Banque som var så proppat att man knappt kunde röra på sig.. Vi sa att det nog inte var lagligt att ta in så här mycket folk, men endå gjorde dom det...

Inträdet på Le banque var 15 eller 20 kommer inte riktiigt ihåg, det sa 20 i början bara för det var halloween men sen tror jag det ändrades.. Och så får man 2 drinkar.. Så vid slutet hade jag druckit 7 drinkar. Och drinkarna i Italien är inte att leka med. hur starka som helst!!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0