Dålig början, bra slut

Jag slog upp ögonen till ett tjut. Inte ett gråtande, utan ett tjut. Åh tusan. Nu är hon igång igen. Eleonora.. När hon väl har börjat finns det inget slut. Jag låg i sängen ett tag innan jag bestämde mig för att gå upp och visa att jag minsann hade vaknat och kanske ge Eleonora lite dåligt samvete.
Huvudet värkte, trött var jag och såg ut som ett monster.
Tyst vart hon iaf, och hon skämdes nog lite.. Men dagen gick och jag hyste inget agg.. varför ska man egentligen?



Jag var hemma hela dagen. Både pga av blåsorna under fötterna jag fick från gymmet igår men även för att plugga lite och sen den hemska väckarklockan gjorde juh inte direkt saken bättre..


Efter middagen, berättade Alessandra att hon hade köpt något till mig. En fin lila polotröja.. haha va glad jag blev. Undra om det var för att hon hade dåligt samvete.
(Hon frågade mig imorse, när jag satt där vid matbordet och halv sov över min gröt om jag var glad, jag sa så klart nej med ett buttert ansikte. Jag är trött var mitt svar..)
Eller om hon bara ville vara snäll. Ja snällt var det iaf. :D
Skulle kunna visa en bild på tröjan, men känner att jag känner mig lite för tjock för att visa mig på bloggen. =(
Bara träna järnet och sluta äta. Jag måste fixa att bli smal och vältränad asså..
Även om jag tränar och nog fått lite mer muskler. Tror jag min rumpa har gått och blivit jätte tränad. Stor som f*n tycker jag att den ser ut.. BAAAAAAH!!!! :/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0