Just nu är det lite segt..

det händer inte någonting alls i mitt liv. Jag har haft så sega dagar. Jag hoppas verkligen att jag kan få lite arbetstider snart. Det har iof bara gått en vacka sm vart lite seg, men har ändå längtat till jobbet. Inte för at jag tycker att det är så kul att jobba men det är ändå skönt att göra någonting och få lite pengar som man alltid behöver. Så från och med idag ska jag ta alla tider jag kan få..
Börjar halv fem idag så har vart ledig hela dagen, och det är lika segt det som att vara ledig hela..

Jag tycker faktist att det är skönt att gå upp på morgonen för att arbeta. annars om man får ligga i sängen så länge man vill blir man ofta väldigt seg under dagen och riktigt aldrig vaknar.

Idag har jag dock stylat om en klänning som jag köpte i USA. Jag har aldrig använt den för ajg har tyckt att den var så ful. Men idag när jag rensade garderoben, tog jag fram saxen och klippte lite i den. Det blev faktiskt bra, så nu har jag på mig den. Men det är fortfarande ett slit-och-släng plagg som jag bara kommer ha på jobbet.. Där gör det inget om man ser ut som något katten har släpat in för man kommer endå inte träffa någon där, och gör man det har dom redan ett den fulaste sidan av en så det är lugnt.. =P

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

haha iförsig. Men skulle nog vilja ha en till. :)

Bra förnya plagg ibland så man kan använda dem ;)

2009-05-24 @ 16:45:20
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så roligt att göra om plagg så de passar än bättre =)

2009-05-25 @ 11:55:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0