Torsdag




Mammas födelsedag. Ja det var juh därför vi åkt hit. Matthias och jag gav det till henne i present.
Denna dag vart super lyckad.
Vi träffade en jätte trevlig taxi chafför som skjutsade runt på oss överallt. =)
Vi åkte upp till bergen, till en liten flod som gick där. Det kändes som vi hade hamnat i Thailand. Vi såg kameler och höga berg. Väl där framme fick vi sitta i små bongalows och äta mat (här var den första maten jag gillade, mums) och bada i den rinnande floden. Super mysigt.
Här åkte jag och brorsan vatten rutschbana och hoppade ner i floden från höga broar. Läskigt! Ska lägga upp en bild sen på när jag hoppar. Här såg jag en jätte söt kille, å vad jag blev förälskad ihonom. Jag pratade aldrig med honom men han var så söt och när vi väl gick så vinkade han till mig när jag var vid bron. Jag önskar att jag hade pratat med honom.


        


På kvällen åkte vi upp halv vägs till slottet (detta rekomenderat av vår taxichafför). Detta var en jätte bra dag!!
Här ifrån såg man ner på hela Alanya och hamnen, underbar utsikt.




                                                     


Kommentarer
Postat av: Amanda-livet i Kalifornien

Va roligt! Det var i Alanya jag och Andreas förlovade oss.

2009-07-10 @ 13:32:23
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0