This words of my own

Jag tror att babyboomet och staddning här i Rimbo stressar upp mig.
Jag vill verkligen träffa en kille som vill gå på dejter med mig och bli min bästa kompis som sen kan bli min man och skaffa barn med.
Jag är en person som planerar framtiden långt innan. Vilket både är bra och dåligt kan jag tycka.

Jag vill ha något riktigt. Jag vill ha något man känner från första stund att det här kan vara killen för mig även om man inte skyndar sig in i ett förhållanden. Ett förhållande som kan vara. Dock bär jag mitt hjärta på min ärm, vilket inte är det bästa. Men jag vet vad jag vill ha. Detta är orsaken till varför jag har vart singel så länge. Jag vill inte ha vem som helst. Plus att dom jag vill ha inte verkar vilja ha mig, vilket betyder lite svårare för mig..

Min kompis sa precis "Jag vill inte kn**la, jag vill bara mysa, ligga och kramas och ha någon att sova med", vilket är precis vad jag vill ha. En kille man kan mysa med (dock ville han ha en tjej) och känna trygghet med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0