Släkt och vänner.. KALAS! =)






Mamma fyllde juh som sagt 50 år när vi var i Turkiet så idag hade vi en liten brunch hemma. Det blev en jätte rolig dag och alla verkade väldigt nöjda och gillade maten. =) Dom kom runt 13 och de sista gick runt 17.30.
Det blev en massor av mat och dricka. Så denna helg har vart ganska blöt jämfört med vad det brukar. Då jag även drack vin till maten idag.

Vi grillade och ställde undan grillen på sidan för kallning. Men Alice råkade hitta den och satt handen på den varma grillen. Hon grät och skrek så och det sved så.. =( Men efter ett tag lugnade det ner sig och gjorde nog inte så ont längre, Alice är juh inte särskillt gammal, runt 1,5 år. Men sen hade vi jätte roligt.

Hope 4 år och Joshua 2 år stannade till sist, så vi spelade lite spel och sen fick Hope sminka mig lite med läppstift. Det
blev så bra så.. :D Och sen spelade vi lite fotboll och beachboll.  Efter att dom åkt hem hämtade Sandra upp mig, hon var hungrig så vi drog ner till pizzerian och åt lite (inte jag, men gjorde sällskap).








Imorrn ska jag till kappahl och arbeta, Isabelle kommer nog och joinar mig till lunch och sen vid 17 då jag slutar drar jag och mamma och äter middag i stan då vi ska vidare till Globen på Britney Spears konsert.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0