Onsdag

Det blev en  sen kväll igår. Även om vi inte drack så jätte mycket blev det lite för mycket. Vi var nära på döva när vi kom hem. och jag kom inte riktigt ihåg vad som hände med brorsan hade ner något så dom hemlösa hundarna började skälla ut i natten. När vi vaknade upp, var öronen lite bättre. dovt hörde man men det ringade hörde jag inte fören jag verjkligen konsentrerade mig, Matthias öron var i värre kondition än mina.
Idag blev det köpe frukost då vi sov över vår satta tid.


   



Sen drog vi till en marknad som bara var några kvarter ifrån oss.
Här köpte jag mitt andra köp, en rosa plånbok, fin fin.. =) Mamma köpte en röd och brorsan köpte en massa annat..




Sen hänge vi bara vid poolen och på balkongen, då vi tyckte att det blev lite sent att dra till stranden.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0