Måndag





På kvällen gick vi på Café Opera, efter att ha spenderat dagen på stranden så klart.
Även denna mat tycker jag inte riktigt var någon höjdare. Men även för detta betyder vi inte att vi hade en trevlig tid.
Dock tycker jag att det var jobbigt att gå i stan för all butikspersonal ropade efter en, att man skulle handla där och och riktigt hängde över än. Så då visade jag min lite sura sida. Heller kunde man aldrig få veta priset på något, det ändrades alltid beroende på om du ville ha något annat eller inte. Pruta är även något man måste vara bra på. Brorsan tog det som en sport.


         


Brorsan var denna resas shopoholic. Det jag köpte var fyra småsaker.
Här ett par skor. =)








   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0