Lördag

Sista dagen i Alanya. Det är skönt att slippa dom där sängarna.
Vi hängde vid havet hela dagen. Det var världens största vågor, Vi hade med oss våra flytmadrasser som vi skulle surfa på. Det var as kul.. hihi Jag höll på att köra på en kille när jag kom flygade på min madrass.. hihi
(Eftersom jag och brorsan spenderade nästan hela dagen i vattnet så är det mamma som har bilderna, dom kommer upp senare).
Jag hade åkt med en våg in (man får vara lite försiktigt för ibland kändes det som man skulle bryta båda armar, ben och rygg) så jag stod och kollade på där matthias åkte på vågorna. Då kom det en bauta våg och igenom lös en jätte stor fisk. Då menar jag jätte stor, hade formen som en ål. Så när vågerna hade lugnat sig gestikulerade matthias att det hade vart en fick bresdvid honom. Jag nickade och drog mina händer till en närmare 1 m. vi båda nickade.

Konstigt nog, vågade jag mig ut i vattnet igen (jag är juh rädd för fiskar) och åkte på vågorna tills det var dags att traska hemåt. Då fick fick ett telefonsamtal på rummet om att vi måste lämna rummet innan 17 (vi hade juh köpt en extra dag så vi trode inte vi hade något bråtska, men det fick vi nu), vi fattade inte varför dom inte sa något när vi köpte extra när vi behövde vara ute. Packa, duscha och ja faderutten i en snabb takt på 20 min /per.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0