Hos Linnéa

Hesa halsar, onda huvuden, trötta fötter. Ja det är iallafall något av det jag känner just nu. Blev en sen kväll igår. Kom hem runt halv fyra, vilket betyder att jag hade det himla trevligt.

Linnéa, jag och Sanne körde "Singstar", vilket jag tycker är jätte roligt då jag gillar att sjunga (även om det låter som en skrikande katt). Det blev lite röd vin som jag köpte på min Italien trip och sen blev jag bjuden på en Caprinorska.






Sen åkte vi till en kille som hade en liten födelsedags get-together. Det var super trevligt. Nice att man fick följa med dit då det är Linnéa kompisar.                                


Kommentarer
Postat av: JOANNA

kareoke är alltid kul, men det tar en stúnd innan isen är bryten och alla är på;D

2009-07-19 @ 10:46:37
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0