hm..

Nu sitter jag här på jobbet igen med en kopp teh. Mår väldigt illa, som alltid.. och är fruktansvärt trött.
Igår hade jag den jobbigaste dagen. 
1. Jag hade femaletime.
2. Dagen på jobbet sög.

Jag börja jobba som vanligt 7.30.
Men igår fick jag lunch kl 10. Slutade jobba 16.30 och hade fullt upp från 10.15-16.30.
Jag var så hungrig och tyckte så synd om mig själv att det kom lite tårar av ilska när jag satt i bilen.
Men eftersom jag arbetar med äldre varannandag så kan man inte visa att man har en dålig dag. Det kallas service. Så jag fick bita ihop och vara det glada jag som jag alltid är, fast med början på ennu en magkatarr.

Inte nog med det. (troligvis för att jag inte hade fått i mig någon mat) Så hade jag glömt bort koden in till jobbet. Så jag stod där ett tag men bestämde mig sen för att ringa till Sanna och fråga om koden. Men precis då kom Erik ut, den räddade ängeln. Han tyckte att det var jätte underligt att jag glömde koden. Men jag kom in iaf, för den gången. Jag skulle juh vidare efter jag hämtat nykeln så då fick jaringa Sanna om koden.

När jag kom hem blev det vegebörjare till middag, när jag fick i mig denna lilla burgare så var klockan närmare 20.00.
Egentligen ska man hälst inte äta efter klockan 18. Ingen tungmat iaf. Så jag hade tur. Men jag äter ofta middag vid denna tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0