Helgens gallej

Fredagen:

Först var jag på jobbet och tog emot en 28 st byster och andra kroppsdelar till fashionweek. Sen skyndade jag mig hem och böt om då jag skulle på en lumparfest hos en kompis. Jag hade det jätte trevligt.
hhihi Så fort jag kom dit, kom en kille fram till mig att jag var jätte söt (förvånat) och så ville han pussa mig, efter ett tag gav jag me mig.. :P

Det fanns lite barn där oxå. Som de flesta vet så älskar jag barn så min kväll var mest spenderat med dom och några glas rött.
En liten kille (skulle börja i klass 2) som jag spelade spel med var så himla söt.
Han frågade om jag var kär i den där andra killen (Emil, som jag pussades med) men jag sa nej.
Lite senare på kvällen kom han springandes fram till mig och berättade att han höll på med en annan tjej.
Jah bah "Äh det spelar ingen roll" och sen kom den där Emil och tafsade på mig, jag knuffade bort honom och då sa den lilla killen "Rör inte hennes bopisar!!". Hahaha, han var så himla gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0