Helgens gallej II

Lördag:

Vaknade vig 13.30 av att mamma ringde min mobil.
Jupp antar att det är dags att gå upp.

Hörde av mig till min kusin då jag skulle vara barnvakt till hennes barn Hope och Joshua.
Dom skulle åka till bröllopsfesten runt 17 så då var det bara att göra sig iordning. Jag åkte först ner och hämtade min byxor jag köpte (låg som paket på ica) och sen åkte jag hem och provade dom. Perfect! =) (Visar dom sen).

Sen drog jag iväg till Norrtälje där dom bor.
När Zandra och Dave hade åkt iväg åt vi pizza till middag, mycket mysigt. =)
Efter det åt vi chips och kollade på en film jag inte kommer ihåg vad den heter. När denna var slut var klockan närmare 19, så då var det bara att göra iordning Joshi för sängen. Han var väldigt trött men envis så klart, han vill juh med vara uppe längre. Men strax efter 19 fick jag ner honom i säng med en nappflaska.

Hope och jag kollade först på "Barnen i Bullerbyn" och sen "Barbie Farytopia", när vi var klara med allt var klockan 21 så då var det dags för Hope att hoppa i säng, borsta tänderna noga då vi hade ätit mycket sött för att inte få hål. När alla var nerbäddade fortsatte jag med TV:n.

Smsa lite med Erik och sen med Kim. han var i Sverige och hade tydligen flyttat hem igen från Milano. han kan inte ha varit där länge. Hm tråkigt. Jag trodde jag skulle få lite bekant sällskap när jag flyttade dit. Men icke då. Ska kanske träffa honom på Fredag. Får se, killar är juh sisådär.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Janina! Tack så mycket, vad glad jag blir :) Jag är dålig på att uppdatera den bara! Men det beror på trassliga internet-omständigheter! Ska kika in på din då och då , Ha det gött!

2009-08-01 @ 12:31:51
URL: http://fotografiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0