Halvseg dag

Är på Kappahls PR kontor idag. Igen.
Jag tycker att det är roligt, men det är inte så socialt så här på sommaren då många har semester. De enda jag har träffat är budkillarna (söta!! =) ) och pratat med några stylister på telefonen.
På förmiddagen blev det lite fart då budfirman hade missat ett bud som skulle iväg en spec tid så jag fick ringa och höra vart dom hade tagit vägen, sen fick jag även skicka iväg ett panikbud till en tjej som stod och plåtade just i den sekunden. Sen har jag juh förståss gjort en massa annat, men det tar inte så långt även om man blir överkastad av returer.

Men nu är det rätt segt. Jag går lite fram och tillbaka. Jag har en lista på vad jag skulle göra på tre veckor och jag ska säga. Den är inte lång. Så därför sitter jag här och skriver. Det är en timme kvar och det enda jag ska göra (planerat för idag) är att hänga upp returkläderna på sina vanliga platser.

Måsarna skriar här utanför fönstret och man hör verkligen att man är i Stockholm och att det är sommar och vackert väder. Dock börjar det bli lite moln på himlen, vilket är tråkigt då jag inte har vart ute en enda gång idag sen jag kom hit 8.20.

När jag kommer hem ska jag visa er dockorna som är om stylade, dom såg likadana ut som dom gjorde förra gången jag stylade dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0