Britney Spears 2009

Igår var en härlig dag. Först var jag på Kappahls PR kontor och arbetade, Isabelle kom förbi så vi åt lite lunch.
Efter arbetet kom mamma in till stan, då vi skulle gå på Britney Spears konsert. Den var jätte bra. Tråkigt nog så kändes det lite som playback då det inte fanns någon storbilds TV.

Måste köpa en ny kamera då min både har gått sönder på linsluckan och har en prickig lins vilket bidrar till ännu sämre bilder. Konserten var jätte bra, men jag tror att jag hade haft det roligare om jag gått med någon annan, Kankse Isabelle. hihi då jag berättade att jag skulle gå på den när vi var på lunch.

-"Nej.. nej nej nej.. "
- "Gillar du inte henne?"
- "Jo jag ville me gå"







Har lite bilder framifrån me, och videor men dom sparar jag. =)
Har inte alltför många då jag hellre tittar på konserten på riktigt än genom en lins..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0