Ännu en dag på jobbet

Visst, dagen har precis börjat men segt är det. Har precis ätit min morgonmacka (den efter frukosten kl 06.30) på jobbet. Idag var den inte lika god som igår.
Det verkar tyvärr som att denna vecka inte har gått så bra. Jag har tydligen missuppfattat en del saker, skickat fel grejor och vid fel tidpunkt. Väldigt pinsamt. Dock är det första gången det händer. Men endå. Det kommer INTE och jag INTE hända igen.

Idag väntar lite ärenden och små pyssel i showroomet. Hoppas att det kommer ringa in lite jobb. Ska även jaga lite (arbeten).

Kommentarer
Postat av: Niclas

jag gör allt som går att göra i butiken.,.

2009-07-17 @ 09:05:02
URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0