poppis till efterfest

I lördags var vi och firade Laura och Christiano. Louris sa till mig att de skulle ha lite vänner över och att jag gärna fick stanna om jag ville, det skulle följa mig hem sen på natten. Inte för att de skulle behöva göra det, deras hur är juh inte så långt hä ifrån. Men jag sa att jag skulle gå hem och kolla desperate. Min favorit! Louris ville para ihop mig med någon av hans vänner.. hehe fast dom är rätt gamla. =P

På söndagen var vi och firade Lorenzo. Samma sak hände där. Jag blev erbjuden att stanna och dricka med dom och träffa deras vänner. Men även denna dag gick jag hem. =P


Jag tycker då att det är super roligt att dom frågar mig.

På söndagar har vi även mor och far föräldrarna över för lunch. På lördagen då vi var hos Laura så åt vi något—ja jag kommer inte ihåg vad det hette, men gott var det iaf. J Loridana (Alessandras mamma) ville bjuda mig på lunch med detta att äta och korv.. haha så trevligt.. J
Så på söndag blir det.. Fast hemma hos oss då vi har det lite större matbord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0