Träning men känner mig endå tjockare och tjockare..

Sandra och jag har börja springa varannandag nu. 3 km i skogen, uppför och mindre nerför. Första gången var det super jobbigt, men jag (vi) klarade ddet utan att stanna. Idag var tredje gången, menen var som bly men det gick bra endå. 20 minuter tog det. För er som är tränade är kanske inte det något direkt. men för en gammal soffpotatis är det mycket bra.

Jag hade även en tidpunkt (för ett par veckor sedan) då jag var ganska hälsosam. Jag åt inte så mycket bröd, glass eller kakor. Men nu har jag fallit tillbaka i mina gamla spår, tyvärr.. Men ska försöka ändra på det igen..

Hur äter ni? Jag önskar att jag kunde hya godis på fredag (kakor, bullar, tårtor, godis, ect)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0