Saknar.. Längtar.. Mmm.. Onsdag--

Jag har inte uppdaterat på länge.
Nej det är inte för att det inte har hänt något intressant i mitt liv, för det kan jag lova att det har.. ;D
Tyvärr orakar jag inte skriva om det här.. hihi

Har mest jobbat. Så idag efter jobbet (fick vinbär av en pensionär) så har jag bakat muffin.
Röda vinbär och sen blåbär. Mumsiga faktiskt..


Åh. Jag längtar så fruktansvärt till på onsdag då jag ska (förhoppningsvis) få ett efterlängtat samtal. Så håll tummarna.
=) Berättar mer efter att det jag har väntat på faktiskt har hänt.. :P

Kommentarer
Postat av: DAVID

tråkigt när man inte har något att skriva om=)

2009-08-08 @ 04:01:58
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0