Fredag?

Just nu sitter jag här nyvaken och odurschad, ska ta och gå ner och göra mig iordning så fort jag är klar här.
   Måste passa på när mamma stängt in sig i sitt arbetsrum med en kund då vi inte har någon dörr till toaletten.
Egentligen har vi juh inte haft någon dörr på en vecka men då hade vi duschdrapperi som dörr, men nu är även den borta (pga måleri).
   Vi miste dörren dagen efter Talitha hade kommit hit, stackars henne. Men vi har juh två toaletter så det var juh fine. :D

Jag håller på för fullt här med packningen, det går sisådär, jag hittar alltid något mer som jag vill ta med mig, vilket gör det ennu svårare då jag verkligen inte vill ha övervikt, vilket jag redan tror att jag har.. =(
Och det är det juh egentligen inte värt. Frågan är vad man ska satsa på att få med sig. Man kan juh köpa kläder i Milano oxå, Det är juh faktiskt det det är kännt över.

Men idag har jag inte så mycket tid att fixa med packningen, utan måste handla all mat inför imorgons gallej (jag ska ha kräftskiva/avskeds"fest") och börja fixa med det. Ska även bädda rent i min säng.
Nänä. Nu drar jag och duschar så jag får något gjort snart. Att sitta vid datorn eller skriva i min blogg är inte riktigt min prioritet---


*Det är fredag idag vilket betyder att jag åker om 6 dagar, woupsidacy*


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vad roligt med kräftskiva och bra sätt för att kunna säga hejdå till alla =)

2009-08-28 @ 17:44:48
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0