Dagen efter

Igår var det party, vi hade vinkväll hemma hos tesse och så kollade vi på en parodi.. as kul.. så jag skratta.. Hot shot tror jag den hette..=)
Igår var en trevlig kväll även fast festen vi hamnade på inte var den bästa..
Efter det åkte jag hem, träffade Basse, jätte mysigt.. och sen sov.. hamnade väl i min säng runt 4..

Sen vaknade jag idag, lite vinglig till en början, men det försvann med minutrarna jag låg vaken..
Dagen har gått bra och bakis har jag väl inte direkt varit.. Mitt rum är snart klart och det börjar se riktigt snyggt ut, tänker strunta i å köpa en tv, tänkte köpa en förut, men nu känns det bara som en onödig grej och onödigt med pengar eftersom jag behöver alla pengar kan spara till höst när jag ska plugga och vinter när jag ska åka utomlands..
Mitt rum är en snygg en rums lägenhet utan kök och toa dvs. :P

Imorrn ska jag jobba, börjar halv åtta, jobbigt jobbigt.. Sen ska jag försöka åka eller gå ner till bibblan och kopiera min gymnasiebetyg och skicka in min "ansökan" till den Japanska ambasaden.. Får se hur det går, har juh till den 27 eller nåt sånt på mig.. annars imorrn händer det väl inte så mycket, ska bli klar i mitt nya rum och rensa ur mitt gammla..


Mina katter är bäst!!
Sov gott! höres nog kanske imorrn beroende på hur långt jag har kommit..



image26




image27


image28

image29
Robert leker hora med "sina nya klackskor"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0