Snart klart..

vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. är skit trött och har ont i huvet..
Idag har det inte hänt så mycket.. har jobat och klippt mamma.. thats it..
Jo å så har jag flyttat alla kläder från ena min garderob till den andra..

Snart är mitt rum klart.. Får förhoppningsvis mina möbler på onsdag, det är iaf vad som är sagt.. Har väntat i en månad nu..

Ska försöka åka till biltema imorrn och handla batteriet, det ska göras innan jobbet som börjar kl 15..
sen blir det väl ikea igen.. hänger där rätt ofta nu känns det som..
jaja, nu är jag trött så jag tar å tar en dusch sen hoppar jag väl i säng eller något..

Good night baby!

Hey glöm inte stranden i sommar, du överst.. mys pys.. ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0