Cancern växer..

Det blir bara fler och fler som får cancer runt om kring. På nyårsafton dog en jobbarkompis till mig i cancer, hon var runt 50. Sen har jag en kompis som har cancer, han genomgår behandling, han är två år äldre än jag. Sen är det en kille som är 23 år och jobbarkompis till min moster, han har oxå cancer.
Min mamma säger att det är för att världen är så stressig och att vi i nutid blir stressade ända sedan barnsben, sport hit och dit och skola där. Ja det finns många måsten i livet, till och med för barn.
Se till att inte pressa era barn till för mycket utan låt dom få leva ett så bekymmerslöst liv som barn som det bara går. Ett liv utan en massa måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0