Birka Paradise med klassen

Det var förvisso ett tag sedan vi var på Birka kryssning men bättre sent än aldrig.
Det var er ganska rolig resa, tyvärr var det inte lika enkelt att mingla med de andra klasserna som jag hade tänkt, men men..
Jag tycker inte om att festa så att åka på er kryssning där alla blev packade som åsnor var inte det roligaste. Men jag hade det trevligt i alla fall. Jag var med om mycket och eftersom jag drack relativt lite såg jag vad alla hade för sig..
Vi fick till och med presentkort så vi kan åka på en kryssning till. Jag har hytter för 8 personer.
Jag och Pauline vi ska åka.. och andra förstås.. :P
Några av mina kära klasskompisar,
Bredvid mig har vi Niklas, Christoffer och
Pauline som är rädd att hon inte ska få vara med på bild. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0