vilodag eller vecka?

Jag vet, jag borde röra mitt ärsle.. Men igår simmade jag iaf i poolen bredvid sjön.. hehe låter lite underligt.. men trevligare.. Inte för att det är tillräckligt, och för att vara ärlig hatar jag att vara hemma hela dagen. Verkligen hatar det, det är därför jag spenderar ganska mycket tid på gymmet.. Men så mycket händer tyvärr inte med min kropp..

Idag tog jag mig en vilodag, på min vilovecka.. men bara för att vila min hud, brännan börjar lägga sig, men det är typ precis där man rör sig som det gör ondast, hehe ja det är väl klart. Vad jag menar är att jag har bränt mig mest på dom delarna som jag använder mest på gymmet. Dvs armar, rumpa och mage.. Men imorrn bör det vara lugnt så då ska jag dra dit en timme eller två. Drar ner på tiden då det är vackert väder och drar upp om det är fult..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0