Smindlar och småkryp

I fredags sov jag över hos Nina då lördagen var festa di lavoro, vilket betyder att alla är lediga från jobbet och allt är stängt. Även metron och tågen fick jag höra. Så då åkte jag på fredag kväll hem till Nina i Arcore.
Vi tittade på film och pratade och när vi skulle gå och sova (jag sov på en madrass på galvet) såg vi en spindel och sedan nådra konstiga insekter på väggen. Nina dödade dom, men var endå orolig att något småkryp skulle krypa på mig när jag låg och sov. Så min natt gick inte så bra. Jag svettades som en gris under min filt men jag kunde juh inte ta av mig den pga min skräck.

På morgonen på lördagen sprang vi ut på en joggingtur i parken. Lite senare på morgonen så gick vi till Esselunga och köpte råvaror till våran lunch. Allt var jätte smarrigt. Dock åt vi lunch mellan 15 och 16 då vi visste att vi skulle ha en sen middag då vi skulle på mexicansk restaurang med våra vänner.























Vi gjorde mumsig cous cous med zucchini och  rödpaprika. Sedan gjorde vi en vitlöksås och en sallad. MUMS MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0